با فیلم، انگلیسی خود را تقویت نمایید.

افراد موفق کسانی هستند که عادت های خوبی دارند. فیلم دیدن یکی از بهترین روش های ممکن برای تقویت همه جانبه ی زبان هست خودت رو به فیلم دیدن عادت بده

یک حقیقت ثابت شده هست که تماشای مداوم فیلم های زبان اصلی با زیر نویس انگلیسی یکی از بهترین، سریع ترین، راحت ترین، و لذت بخش ترین راه های یادگیری زبان هست، ولی چالشی که باهاش مواجه میشین کلمات، اصطلاحات و جملاتی هستن که متوجه نمیشین و معانی و ترجمه های گوگل هم همیشه درست نیستن و ممکنه بیشتر گیجتون کنن! بعلاوه وقت زیادی ازتون میگیره و خسته کننده هست! خبر خوب اینه که من برای حل این مشکل اینجام. میخوام بهتون کمک کنم که هم از فیلم دیدن لذت ببرین، و هم با هر فیلمی که می بینید کلی لغات، اصطلاحات و جملات کاربردی یاد بگیرین. تمام کارهای سخت رومن براتون انجام دادم و به همین منظور براتون تعدادی از لغات، اصطلاحات، فعل های دو کلمه ای، و جملات کاربردی رو از تو هر فیلم جدا کردم و به صورت یک فایل در اختیارتون گذاشتم.

با فیلم دیدن انگلیسی خود را تقویت نمایید

ویژگی های محصولات آموزش زبان با فیلم و سریال

این فایل شامل متن انگلیسی، ترجمه ی فارسی، و تلفظ اون کلمات، عبارات، و اصطلاحات هست که به شما تو درک فیلم و یادگیری غیر مستقیم زبان خیلی کمک میکنه. شما فقط باید فایل ها رو بارها گوش کنیدو تکرار کنید. و بعد از دیدن فایل اون کلمات، اصطلاحات و عبارات رو تو فیلم میبینید و استفاده ازشون رو تو موقعیت های واقعی دقیقا مثل یک انگلیسی زبان یاد میگیرین.

جهت خواندن بیشتر ویژگی های محصولات آموزش زبان با فیلم و سریال کلیک کنید.

ادامه این صفحه مقاله ایی است تحت عنوان تاثیر فیلم و سریال در یادگیری و تقویت زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال یکی از بهترین راه های تقویت زبان انگلیسی است.
این حقیقت که دیدن فیلم و سریال تاثیر خیلی زیادی در یادگیری یک زبان جدید دارد اثبات شده است. تماشا کردن فیلم و سریال علاوه بر اینکه جالب و جذاب است، خسته کننده هم نیست.
یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال تاثیر به سزایی در تقویتِ تمام مهارت های زبانی از جمله، مهارت های شنیداری، گفتاری، دامنه لغت، گرامر، تلفظ، یادگیری اصطلاحات، و جمله بندی درست دارد

دیدن فیلم به همراه زیرنویس انگلیسی

وقتی شما فیلم و سریال را به همراه زیر نویس انگلیسی و با هدف تقویت زبان تماشا می کنید، باید حتما از یک دفتر مخصوص زبان استفاده کنید. هر جا جمله ای را مشاهده نمودید که کاربردی است حتما در دفتر یادداشت کنید که بعدا بتوانید مرور کنید تا ملکه ذهن شما شود.

یاداشت لغات فیلم و سریال

مهمترین لغات فیلم و سریال را یاداشت نمایید. اگه لغتی را دیدید که معنی آن را نمی دانید و به نظر لغت مهمی است و یا چندین بار در فیلم تکرار شده است باید حتما در دفتر یاداشت نمایید. همیشه لغات را در جمله یادداشت کنید و زیر لغت مورد نظر خط بکشید. یادگیری لغت به تنهایی و جدا از جمله را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

نحوه خواندن یاداشت های داخل فیلم و سریال

بعد از اینکه لغت را یاداشت نمودید، دو انتخاب وجود دارد: یا ادامه ی فیلم را ببینید و بعد از تمام شدن فیلم یا سریال، معنی را پیدا کنید و یا اینکه همان لحظه معنیش را پیدا کنید و بنویسید، راه دومی می تواند بهتر باشد و لغت بهتر در ذهن شمامی ماند و در صورت تکرار شدن آن لغت در قسمت های دیگر فیلم و در جملات متنوع یادگیری عمیق تری شکل میگیرد.

تقویت مهارت شنیداری به کمک فیلم و سریال:

یکی از موارد دیگری که تماشای فیلم و سریال خیلی می تواند مفید باشد، تقویت مهارت شنیداری هست. هر چقدر بیشتر گوش دهید، مهارت های شنیداری هم بیشتر تقویت می شود. باز هم تاکید می کنم که فیلم حتما زیر نویس انگلیسی داشته باشد. وقتی زیر نویس فیلم را می بینید و جملات را می شنوید، تک تک کلمات رو متوجه می شوید و یاد می گیرید که بومی زبان ها کجا کلمات رو مخفف می کنند، کدام حروف را تلفظ نمی کنند و غیره.

تقویت لهجه انگلیسی با فیلم و سریال

یکی دیگه از مزایای تماشای فیلم و سریال، تقویت لهجه و تلفظ لغات و جملات هست. تماشای فیلم و سریال برای لهجه و تلفظ معجزه می کند و روش بی نظیری است. باید جملات را چندین بار با دقت گوش کنید ودقیقا مثل بازیگران داخل فیلم تکرار نمایید . انجام مداوم این کار معجزات زیادی را در لهجه و تلفظ شما ایجاد می کند که الان حتی نمی توانید تصور کنید.

آموزش گرامر به کمک فیلم و سریال انگلیسی

فیلم دیدن به صورت کاملا غیر مستقیم گرامر شما را هم تقویت می کند. شما به نکات گرامری جملات آگاهانه توجهی ندارید، ولی می بینید که افراد بومی زبان جملات را چطور به کار می برند، و به صورت کاملا ناخودآگاه و خودکار شما هم یاد می گیرید که چطور جملات را بدون اینکه آگاهانه گرامرش را بدانید استفاده کنید. این کار دقیقا مثل یادگیری زبان مادری است که هیچ آموزش مستقیمی برای گرامر، لغت، تلفظ، جمله بندی و غیره از کودکی یاد نگرفتید و شروع به صحبت کردن با لهجه ی درست، گرامر درست، لغات درست، و تلفظ های درست کردید. پس فیلم و سریال دیدن دقیقا مثل این هست که شما دارید یک زبان دیگر را مثل زبان مادری یاد می گیرید.

تکرار، مرور و مداومت در دیدن فیلم و سریال جهت تقویت زبان انگلیسی

یک نکته بسیار مهم، تکرار، مرور و مداومت در تماشای فیلم و سریال جهت تقویت زبان انگلیسی است، هیچ کس هیچ چیزی را با یک بار شنیدن یاد نمی گیرد، هر فیلم یا هر سریال رو باید بارها و بارها ببینید تا جملات و لغات و اصطلاحات ملکه ی ذهن شما شوند. از قدرتِ تکرار، مرور و مداومت غافل نباشید.

enemad-logo
0
YOUR CART
  • No products in the cart.